Нийт хандалтын тоо

Мэдээний архив

Powered by Blogger.

Smile

нэгэн залуу явж байгаад электрон барааны дэлгүүрт ороод учиргүй хадаг дэлгэн өнгө оруулдаг нь танайд байна өмсөж хэрглэдэг нь надад байна энэ 2ийг нийлүүлбээс......гэтэл худалдагч хүүхэн нь та ямар сонин хүн бэ намайг тайван орхи би гэр бүлтэй хүн хэн дуртай гуйсанд нь бэр болж явдаггүй гэв. Гэтэл залуу ихэд гайхан та юу яриад байна аа би тань шиг хүнийг гуйх залуу биш зүгээр наад лангуунийхаа ард байгаа угаалгийн машинааа өгөөдөх гэжээ. Воовка цонх буд. Май будаг багс. Би өрөөндөө байж байя. Удалгүй Вовка орж ирээд Багшаа цонхыг будаж дууслаа, рамыг нь будах уу? Íýã áèçíåñìýí çàëóó ºã뺺 àæèëäàà àëõàæ ÿâòàë íýã ñîãòóó íºõºð øàëáààãàíä õýâò÷èõñýí Óëààíáààòàðò 09 öàã ãýæ áàéíà ãýíý Ìàíü ýð öàãàà õàðòàë íýýðýý 9 áîëæ áàéíà ãýíý ªäºð öàéíû öàãààð ãýðòýý õàðü÷èõààä áóöàæ ÿâòàë íºãºº ñîãòóó ÿã òýð ãàçðàà ÓÁ-ò 14 öàã ãýæ áàéíà ãýíý Öàãàà õàðòàë 2 áîëæ áàéíà ãýíý Îðîé íü àæëàà òàðààä õàðèõ ñàíààòàé ÿâæ áàéòàë íºãºº íºõºð ÷èíü ÓÁ-ò 18 öàã ãýýä ë õàøãèð÷ áàéíà ãýíý Ìàíü õ¿íèé ñîíèó÷ çàí õºä뺺ä -Òà ÿààæ èíãýæ öàãèéã õýëæ ÷àäàæ áàéíàà ãýõýä Ýíý øèã àìàðõàí þì õàà áàéíà ÷è íààø èðýý òýãýýä ìèíèé äýðãýä õýâò ãýæýý Ìàíü ýðèéí ñîíèó÷ çàí íü äèéëñýí òóë øèíýõýí êîñòþìààðàà øàëáààãàíä ñîãòóóòàé çýðýãöýýä õýâòýæ -çà õàðæ áàéãàà áèçäýý ãýõýä òºâ øóóäàíãèéí äýýä öàã õàðàãäàæ áàéâ ãýíý

2011-03-15

Оддын гоо сайхны мэс засал…



Гоо сайхны мэс засал амжилтгүй хийлгэсэн оддын зургуудаас. Ажиглаад байхад уруулаа янзлуулсан нь муухай харагдаад байгаа юм шиг…

No comments: